Wikia

Submachine Wiki

Brieven

28pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Dit artikel is een begin
Dit artikel bevat te weinig informatie. Je kan helpen door deze pagina uit te breiden.

Submachine 1: The BasementEdit

Vorige zomer ging ik kamperen onder de grote waterval in Kent. Ik denk dat het een geweldige trip was, hoewel sommige mensen niet begrijpen waarom. Ik verloor mijn linker arm, maar ik ontdekte dat ik een derde arm had. De onzichtbare. Sindsdien ben ik begonnen met het leren hoe ik die arm kan gebruiken, en al gauw waren mijn vaardigheden die van een meester. Het was geen verassing voor me dat mensen me begonnen te vermijden, al gouw werd ik beschouwd als een freak en mentaal gestoord. Ik kan ze de waarheid niet vertellen. Het is net als het uitleggen van ruimtevaart aan een goudvis. Dus ik ga gewoon proberen

Submachine 2: The LighthouseEdit

mijn leven vredig te leven en niemand lastig te vallen. De baan van vuurtorenwachter leek precies goed voor me. En ik wilde de rest van mijn leven in die vuurtoren doorbrengen. Maar na vijf maanden kwam daar een eind aan toen ze besloten het gebouw te begraven. Mijn grootste angst was om levend begraven te worden. Maar hoe zou het zijn om levend begraven te worden in een gebouw? Ik wilde geen enkel risico nemen, dus ik vetrek vandaag.

Voor degen die me volgen:

Het spijt me...

en

m = (willekeurig cijfer)

met vriendelijke groet

mur

mid 05 oktober

Vandaag is er iets vreemds gebeurd. Toen ik wakker werd was er een zwarte kat in de vuurtoren. Ik herinner me toch duidelijk dat ik alle ramen en deuren heb afgesloten - en ineens - was hij daar. Ik heb geen idee hoe hij binnen kon komen. Dat stoort me. Ik noem hem Einstein, want hij is blijkbaar in staat om de barrière van tijd en ruimte te verbreken als hij dat wil. Waarschijnlijk doen alle katten dat, maar deze deed het recht voor mijn ogen. Nou, niet helemaal, maar er is geen twijfel mogelijk dat hij nu hier is. Ik vraag me af of het iets te maken heeft met mijn vermogen om door dimensies leidende deuren te bouwen met mijn karma arm. We zien wel.

12.13.06

Eindstein is weg. Alweer.

Ik ben dit zat.

Bericht aan mezelf - maak je geen zorgen meer over die verdomde kat.

Hoi Elizabeth.

Zelfs in mijn vreemdste dromen dacht ik nooit dat ik in staat was om door dimensies leidende wegen te creëren naar nieuwe, niet verkende plaatsen. Mijn nieuwe experiment leidde me naar onder de vuurtoren, naar die legendarische ruïnes. Vanaf nu kun je me een ontdekker noemen. En ik heb alleen die wisdom gem gebruikt die ik laatst vond. Stel je eens voor waar ik allemaal heen zou kunnen gaan als ik de vuurtoren en de volle kracht van het licht gebruik.

Ik overweeg ergens anders heen te gaan over 32 dagen.

Wil jij voor Einstein zorgen?

Met vriendelijke groet

m

dus hier is het.

Ik heb hier een portaal gemaakt, hoewel het nog niet stabiel is. Ik ga het gebruiken, ook al kan ik niet vertellen waar ik eindig. Voel je vrij om deze deur te gebruiken wanneer je maar wilt, maar vergeet niet dat het aantal plaatsen waar hij je naartoe kan nemen voorbij je wildste verbeelding is. Of ik ben gewoon aan het proberen je te weerhouden van het verlaten van de vuurtoren. Hoe dan ook - bepaal voor jezelf of je hem gaat gebruiken of niet.

m

WELKOM

Welkom in de wereldberoemde Kent vuurtoren. Dit gebouw is in 1857 gebouwd door sir Henry o'Toole. Er wordt gezegd dat deze vuurtoren is gebouwd op de ruïnes van een middeleeuwse gevangeniskerker. Dit is een van onze bezienswaardigheden. U kunt een bezoek brengen aan de archeologische digouts in de lagergelegen delen van de vuurtoren, net onder de kelder. Vraag uw gids hiernaar. Deze vuurtoren was vreemd genoeg nooit vernietigd, hoewel vele oorlogen zijn gevochten over Kent. Dat maakt het mogelijk om te genieten van de originele wandstructuur van dit complex.

Dank U voor uw komst.

We hopen u weer te zien.

Submachine 3: The LoopEdit

Lees me!

Heb je al gemerkt dat je bij het oplossen van elke puzzel dieper onder de grond komt? Dat lijkt niet echt op een ontsnappingsplan. De machine zelf is een grote valstrik. Je moet proberen om alle puzzels op te lossen, ander blijf je voor eeuwig in The Loop. The Loop is tijdloos, ruimte loos, zonder begin of einde. Het is de meest vreselijke plek om terecht te komen nadat je jezelf heb geteleporteerd uit The Lighthouse. Hier is wat ik wil doen: open de Passage-machine niet op de kamer (0.0). Kijk in plaats daarvan uit naar een groen blaadje en breng die naar het beeld in kamer (-12,9). Dit zal je bevrijden van The Loop, in dat geval moet je die activeren in het lab, of ergens in de buurt.

Veel geluk.

Mur

Submachine 4: The LabEdit

-

M: Wie is dit?

-

M: Ben je in het labaratorium?

-

M: En je hebt geen toetsenbord?

-

M: Dan is er een verklaring, je bent uit The Loop ontsnapt. Of niet?

-

M: oké, allereerst moet je naar de portaalkamer. Het is alleen wel afgesloten met een metalen rooster, en als die aantstaat dan moet je een manier vinden om hem weg te halen. Voor zover ik weet heb je geen code's of een sleutelpas nodig.

-

M: als tweede, als je bij het portaal bent, heb je coördinaten nodig. Ik heb een lijst op mijn computer.

-

M: Ik print die nu voor je uit.

-

M: Ga naar het portaal, start met reizen. Misschien heb je geluk en vind je een uitweg. Veel geluk.

Coördinaten om te weten.

Laboratorium: x=0 y=0 z=1

Het oude gedeelte: x=1 y=0 z=4

Looping val: x=6 y=9 z=0

Kelder gedeelte: x=5 y=2 z=9

Uitgegraven gedeelte van de vuurtoren: x=4 y=6 z=2

Piramide val: x=7 y=7 z=0

Het schip: x=8 y=0 z=0

Vier teams onderzoeken de onbekende selectie.

Eerst dacht we dat er maar een submachine was. Maar toen kwam Murtaugh en liet ons de waarheid zien. Zijn vaardigheid om met karma de portalen te creëen liet hem een van de drie submachines van het net onderzoeken. Dat koste hem 32 jaar. Door het gebruiken van zijn technologie konden we onze eigen machine bouwen om tussen de dimenties te reizen. Nu gaan we het lab klaarmaken, we hebben verkennings team.

...Voor Submachines, we gaan op missie in een net om te proberen nieuwe plaatsen te ontdekken en stukken van de puzzel te verzamelen. Murtaugh zei dat er geen puzzel bestaat, geen groots plan, geen enkele mogelijkheid om dit te controleren. Maar wij denken dat het anders is. Er moet een doel aan verbonden zijn, we moeten het alleen vinden. Ik dacht dat het al mogelijk was, maar sinds Murtaugh er niet meer is, ben ik er niet meer zo zeker van. Maar we hebben ons doel gevonden, we zien het echt wel helder. Of denk jij van niet...?

Onze missie is begonnen. Murtaugh dacht dat het noodzakelijk was om notities te maken en die achter te laten op de plekken die we bezochten. Dat is voor als iemand verdwaalt. Maar we zijn allemaal getraind, er gaat niks gebeuren. Niet deze keer. Maar op dit moment. We weggegaan van het schip deel, onze missie was proberen om op het dek te komen. over en uit.

We zijn nog niet eens gestart met het onderzoeken van de oude ruïne en onze zekering heeft het al opgegeven. Iemand moet zijn vergeten om hem op te laden. Maar de situatie is erngstig. We kennen de code van de kelder niet. De codes liggen in het hoofdkwartier, en we kunnen niet meer terug. We proberen zo snel mogelijk terug te gaan, maar we weten simpelweg niet waar we terecht komen.

Ik ben hier eerder geweest! Ik herinner me die Looping kamers. Als ik me maar kon herinneren wat het betekende. Sommige machines ontsluiten volgende gebieden, een kompas zou me de coördinaten geven. Ja! Het gaat allemaal om de coördinaten. Maar er is hier geen kompas.

Wat moet ik nu doen?...

Onze spoel is gebroken en we hebben geen andere. Het is waardeloos, zo verschikkelijk waardeloos. Al dat geknoei met die machines. Is er een gewone wereld buiten de eindeloze ellende van Submachine? Steeds maar weer, geen begin en geen einde. Wat is er met zijn naam? Die man met een arm! Ik vergeet het steeds weer! Ik geef het op! Het kan me niks meer schelen!

Murtaugh kwam vandaag. Hij zei dat omdat we de laser niet kunnen repareren, de bol weer in zijn oorsprokelijke positie terugkeert.

Geweldig.

Daarbij kwam dat we een bericht kregen van het ruïne team, twee dagen geleden. Ik kan niet geloven hoe het kan dat ze zijn gaan reizen en een nieuwe code vonden, 551, iets van een steen kamer of zoiets. Alsof dat iets uit maakt. We zullen ze toch niet meer zien.

Heb jij dat ook wel dat je geen enkele menselijk levensvorm vindt in de Submachine? Het maakt niet uit welke? Maar er zijn vier teams die in het net van Submachine ronddwalen. En er zijn ook andere mensen, opgesloten in hun eigen locatie. Wat zijn de kansen om niemand te vinden? Maar aan de andere kant, wat zijn de kansen om aliens te vinden in het universum.

Geen aanwijzingen. Geen aanwijzingen! Wacht, wat doe ik hier?

Vervangbare mensen. Waar heb ik dat gehoord? Komt dat van een genootschop, of van iets hogers? Maakt niet uit... in de tussentijd proberen we een manier te vinden om die verdomde ladder te ontgrendelen. Dit slot wil niet open gaan. Ons laatste poging is om hem op te blazen. We treffen nu onze voorbereidingen, en als het lukt kan er iemand naar boven en kan die het dek verkennen. Alhoewel, ik schrijf wel iets anders na de explosie, als we dan nog leven.

Ik zit vast, help me!.

Ik heb alles geprobeerd om weer terug in het lab te komen, en toen vond ik die spoel, maar ondertussen weet ik niet wat ik moet doen. Ik zag dat mensen tekst achterlieten, misschien moet ik dat ook doen... Ik ben zo verward, elke keer dat ik iets vind moet ik denken aan die Submachine, waar ik het moet plaatsen. ik ben zo moe. Help me alsjeblieft.

Sunshine-bunnygirl-17

Als je bent opgesloten en je hebt geluk kan je altijd deze locatie proberen.

x=7

y=2

z=8

Water nodig. Moet water vinden. Niet te veel, gewoon een druppel, een druppel is genoeg. Alles wat ik zie is zand. 32 kamers die gevuld zijn met zand, als ik het me goed herinner. Schrijf de coördinaten op, zei hij. Ik wou dat ik dat gedaan had. Ik heb water nodig. Gewoon een druppel.

Around Wikia's network

Random Wiki