Wikia

Einstein is de kat van Murtaugh, en werd voor het eerst genoemd in Submachine 2: The Lighthouse.

GeschiedenisEdit

Einstein kwam origineel uit laag 1.

Einstein is een mysterieuze kat die verschijnt in Submachine 2. In het midden van october 1905 komt hij op magische wijze in de vuurtoren, terwijl Murtaugh schreef dat hij alles had afgesloten.

Op een notie gedateerd uit 13 december 1906 (één dag na het vinden van The Sanctuary) schrijft Murtaugh dat Einstein is verdwenen. Tegelijkertijd schrijft hij dat Einstein dat al eerder had gedaan, waardoor zo een relatie van verdwijnen werd geïmpliceerd. Murtaugh zij dat hij erg gehecht aan hem was geraakt.

Op een keer vraagt Murtaugh aan Elizabeth om op Einstein te passen terwijl hij ging verkennen. Elizabeth bevestigde later dit te doen en bracht hem terug naar laag 1. Momenteel word hij verzorg door Sunshine_Bunnygirl19

In Submachine 8, in het vijfde layer, is er een beeld van een kat, waarschijnlijk Einstein. In Submachine 4 is er een geheim met een foto van Skutnik's kat. En in het einde van Submachine 10 in de woestijn ontmoet de speler Elizabeth, Murtaugh en Einstein.

Image 19

De inspiratie voor Einstein.

TalentenEdit

Murtaugh theoretiseert dat Einstein de mogelijkheid heeft om de ruimte en tijd te doorbreken als hij dat wil. Hij zegt ook dat de meeste katten dit misschien wel zouden kunnen.

Toch vraagt ​​hij zich af of de verschijning van de kat iets te maken heeft met zijn vermogen om karma portalen te maken.

Einstein

Een goede inspiratie...

TriviaEdit

  • Einstein is gebaseerd op de Mateusz Skutniks echte kat.
  • Einstein is een jongen.
  • Einstein is het enige personage waar we foto's van hebben (en zelfs dat is alleen de inspiratie).

Mensen
Maker van de eerste Submachine - Einstein - Elizabeth - Henry o'Toole - De Koning - De meester-urbanist van de Koning - Murtaugh - Voorganger - Voorgangers - sunshine_bunnygirl_17 - Verkenningsteam - De Speler