Wikia

Elizabeth's Schip is een gebied in Submachine 7 waar Liz aan het wachten was op de Speler totdat ze werd aangevallen door Murtaugh. Het diende waarschijnlijk als toevluchtsoord wanneer het Winterpaleis begon af te brokkelen.

GeschiedenisEdit

Het schip lijkt tijdelijk Elizabeth's uitvalsbasis te zijn geweest. Het bezit een aantal rapporten van haar communicatie met Murtaugh en eventueel ook andere mensen. Toen Murtough en zijn troepen The Core binnenvielen, namen ze wapens mee en schoten gaten in de muren van het gebied. Het lukte Liz om zichzelf op te sluiten in een cabine, van waaruit ze ontsnapte met een escape pod. Murtaugh kreeg het echter voor elkaar om binnen te komen met behulp van karmaportalen. Hij creëerde een groot karmaportaal naar Layer 5.

ArchitectuurEdit

De muren van het gebied zijn geel en de leidingen zijn rood en verroest. Er zijn heel veel leidingen en overal reusachtige ramen.

OnderdekEdit

Dit is waar de capsule staat. Onderin het dek is een smalle ruimte met een karmaportaal, ingesloten door twee roosters. Een ladder leidt naar het hoofddek.

HoofddekEdit

Een grote kamer met een bureau en een paar stoelen. De ladder naar Elizabeth's cabine is geblokkeerd met een van Murtaugh's schilden, een duidelijke aanwijzing dat Mur bang is voor zijn vroegere vriendin.

Liz's cabineEdit

Een smalle studeerkamer met een paar bureau's en stoelen. Het plafond is gebogen, zoals bij veel onderzeeërs. De linkermuur is vernietigd door een groot karmaportaal en overal zijn kogelgaten.

KaartEdit

Liz's Ship Map

TriviaEdit

  • De muziek die in dit gebied speelt heet Broken Gravity (Gebroken Zwaartekracht).

Around Wikia's network

Random Wiki