Wikia

Submachine: FLF (Sub FLF, Submachine: Future Loop Foundation) was origineel uitgebracht op 6 Juni 2007. Het spel werd origineel Submachine: FLF Redux HD versie genoemd, maar later werd het Sub FLF HD, voor de duidelijkheid

Plot Edit

Dit spel speelt af in de vijfde laag van het Submachine Universum, dat heeft Mateusz Skutnik beweert. Het oude spel had referenties naar de Future Loop Foundation maar die zijn in de HD versie weggehaald en vervangen met Submachine reverenties of foto's van de familie van Mateusz Skutnik. De speler word in dit spel de ongeïdentificeerde speler genoemd. Hij word wakker in de Ward. De speler komt erachter door foto's en objecten meer over zijn verleden. Hij komt achter zijn verleden als hij de laatste puzzel heeft opgelost.

The Ward Edit

Ward subflf

Deze locatie bestaat uit een isolatie cell gebruikt door patience in klassieke mentale ziekhuizen Het is compleet gecapitonneerd. Buiten zijn achtergelaten kamers in een gebied dat lijkt gaat dat dit een gevangenis is. Er is een projector die gebruikt kan worden om in the memory bank aan te komen.

Memory Bank Edit

Memory bank

Deze locatie is waar de speler komt na het gebruiken van de projector, en is vol met foto's van familie van Mateusz Skutnik. Door het oplossen van puzzels komt de speler erachter dat, dit zijn familie is.