Wikia

Submachine: The Engine is een aankomend alleenstaand spel in de Submachine Serie. Het spel was een van Mateusz Skutnik's doelen op Patreon.

Ontwikkeling Edit

Voor 10 Oktober 2016 Edit

Het spel was origineel genoemd in een forum post van de auteur in een forum post terug in 2012, hoe dan ook, de community was erg sceptisch of hij echt uitgebracht ging worden. Samen met Submachine: The Sewers en Submachine: The farm. (Al was Submachine: The farm een grap het is onduidelijk of dat echt zo was en het vermelden waard) Het werd toegevoegd als Patreon doel op 4 September 2016. Het goal beschrijving leest: Het eerste standalone Submachine metgezel spel, dat uitlegt over de wereld van de submachine en het miserie ervan. Het spel gaat over de machines zelf, niet in de context van Murtaugh of andere story line elementen.

Na 10 Oktober 2016 Edit

Het spel werd later verwijdert als goal. En het was niet 100% duidelijk of het echt gemaakt ging worden. Op 10 oktober 2016, het spel werd opnieuw toegevoegd als Patreon goal op $2000 per maand. De beschrijving leest; Het eerste Submachine spel naar de singularity (voltooiing van de story line spellen). Er zijn nog genoeg vragen te beantwoorden in de wereld van de Submachine. We kunnen ze antwoorden met de komende spellen.

Steam Edit

Op YouTube live stream 44, zei Mateusz Skutnik dat dit spel het eerste Submachine spel ging worden. Niet de Legacy. Hij zei ook dat Submachine: The Explorers de tweede werd. Nog steeds is het niet zeker dat het spel daadwerkelijk uitgebracht gaat worden.

TriviaEdit

  • Submachine: The Engine was voor het eerst genoemd door Mateusz Skutnik in een forumpost in 2012