Wikia

Submachine 6: The Edge is het zesde deel uit de serie.

Plot Edit

De game begint direct na Submachine 5: The Root.

De lift S1 heeft de speler achtergelaten in the gang en word onderschept bij het Subnet verdediging systeem onder het protocol 0-23-17. Het transporteert de speler naar een gebied van de DS constructies. En moet voor de controle alle items afgeven en een persoonlijk identificatie nummer afgeven (IDN).

After entering an incorrect IDN, they are deposited into the outskirts of the Edge. There are no known correct IDNs. Via de rand, weet de speler een serie van tunnels binnen te komen. Waar hij een paar notities en ID kaart vind. Deze ID kaart kan gebruikt worden om de lift te gebruiken. Daarmee kan de speler naar Gebied 4 gaan, en Gebied 5. Eerst moet je de beveiliging uitschakelen. Daarna kan de speler in Gebied 5 een metalen kubus verzamelen.

De speler moet deze kubus terug brengen naar de tunnels, waar hij in een Egyptische kamer genaamd de chronon, de tijd manipuleert en de kubus opent. Waar hij er een verbindingspod kan verzamelen. Door deze te gebuiken kan de speler meerdere systemen manipuleren.

De speler krijgt dan een bericht van Murtaugh, die hem vraagt om de serie van protocollen uit te schakelen.

Nadat de speler dat gedaan heeft stuurt Murtaugh hem een bericht dat het hem gelukt is de Kern binnen te vallen, maar zijn avontuur tot einde komt. De speler weet een tunnel te openen en te ontsnappen.

Lijst van Locaties Edit

GeheimenEdit

Er zijn 5 geheimen locations in deze submachine. Op de volgende afbeeldingen kan je zien hoe je er komt.

Locatie 1Edit

Locatie 2Edit

Locatie 3Edit

Locatie 4Edit

Locatie 5Edit